نحوه ارسال سفارش در مسترشبکه

نحوه ارسال سفارش

ارسال سفارش کالا در مسترشبکه چگونه است؟

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت بوده و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

 نحوه ارسال سفارش در مستر شبکه :

 

ـ ارسال سفارش در تهران :

ارسال اجناس در تهران برای خرید های اینترنتی بالاتر از 10 میلیون تومان از سایت مستر شبکه به صورت رایگان انجام خواهد شد و بر اساس زمان خرید از همان روز تا 3 روز کاری بعد از خرید تحویل مشتری خواهد شد.ارسال در تهران در صورت درخواست مشتری از طریق پست نیز امکان پذیر بوده و هزینه ارسال بر عهده مشتری (خریدار) خواهد بود البته در این نوع از ارسال سفارش پرداخت اینترنتی خرید باید به طور کامل انجام شود.این سفارشات با زمان تقریبی بین 1 تا 4 روز کاری و با قابلیت رهگیری سفارش تحویل خواهد شد.

محل تحویل سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) بوده و ارائه کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی در زمان تحویل سفارش به مامور تحویل الزامی می باشد.

هدف مستر شبکه ارسال هر چه سریعتر مرسوله برای مشتریان خود و جلب رضایت مشتریان است.

 

ـ ارسال سفارش به خارج از شهر تهران:

ارسال کالا به کلیه شهر ها و شهرستان های ایران از طریق چهار روش زیر امکان پذیر است:

  • ارسال از طریق تیپاکس 
  • ارسال از طریق باربری 
  • ارسال از طریق پست 
  • ارسال از طریق فرودگاه 

در چهار روش فوق هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری (خریدار) بوده و چگونگی آن قبل از ارسال کالا با مشتری هماهنگ خواهد شد و مسئولیت تحویل کالا تا تحویل به متصدیان ارسال بار بر عهده مستر شبکه می باشد و تاخیر در تحویل و همچنین سلامت بار بر عهده باربری است.

در روش ارسال از طریق پست ارایه کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی در زمان تحویل سفارش به مامور پست الزامی می باشد.

زمان تقریبی ارسال کالا از زمان سفارش تا تحویل به مشتری بسته به مسیر و موقیت جغرافیایی 1 تا 4 روز کاری می باشد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید.10

تحویل کالا در شهرستان ها از باربری و فرودگاه و ترمینال مقصد به عهده مشتری می باشد.